joi, 21 aprilie 2011

Origami-moment de relaxare,    

 Totul a inceput in toamna anului trecut, mergand in vizita la o matusa am avut ocazia sa vad niste figurine frumos colorate si spre uimirea mea am aflat ca sunt facute manual din hartie. De atunci am inceput documentarea pe net despre fenomenul origami si am ramas impresionat ce poti face cu micile bucatele de hartie, cum poti surprinde persoanele dragi cu niste cadouri originale.
   Primul pas a fost cel mai simplu si usor :), am "imprumutat" niste hartie alba de la serviciu si dupa ceva timp de impaturit si colorat cu markerul negru a iesit modelul din imagine.
Uhhh mare realizare sincer nu credeam ca o sa iasa asa frumos :) .

Urmatorul pas ----> go go go

2 comentarii:

  1. primiti comenzi? As vrea inca 3 ursuleti sa ii intemeiez o familie exemplarului meu de acasa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru cei de la Alpha nu onoram comenzi :),decat daca ni se mai micsoreaza si noua rata asa pe neasteptate

    RăspundețiȘtergere